Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
December 24, 2013
Image Size
5.3 MB
Resolution
2536×2326
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
136
Favourites
19 (who?)
Comments
10
×
Merry Christmas by shufie Merry Christmas by shufie
Decided to draw the secretary team of Luna in a little Christmassy drawing.  Lio of course having to watch out for Osvaldus and Sol. 
Also thank you to all of you that have stuck with :iconluna-academia: 
Hopefully once we all get more time we will be able to organise more events ect and sort things out and get the next opening underway.
So Merry Christmas everyone, hope you have a lovely holiday. 
Yeh look at that amazing shading and background! OTL

Osvald belongs to :icondariri:
Lionus belongs to :iconakinokaede26: 
Add a Comment:
 
:icondariri:
Dariri Featured By Owner Dec 27, 2013
BWAHAHAHAHA THIS IS EPIC OMG I SO MISS THIS TRIO OMGG THIS IS EPIC AND IT MADE ME LAUGH, thank you for drawing this ;; <3 ew osvaldus stop looking so gay but well i dont blame you lio be a sexy beast and im just like wow and okay i'll shut up now back off sol and osval, i shall be the one to get that kiss AHAHA //slapped :iconpapmingplz: sol's expression is priceless omg.
Reply
:iconshufie:
shufie Featured By Owner Jan 2, 2014
pft no worries it was fun! Ill try and do more arts for luna I promise! 
oops sorry about that I imagine it as osvald doing it on purpose to make Lio feel awkward XD ... tho it could be a new otp //shot
NUUU I want that kiss *pushes you away*
Reply
:iconakinokaede26:
AkiNoKaede26 Featured By Owner Dec 25, 2013  Hobbyist
aerdgaebasiogvfnabwsufvnsadopc this is too adorable dear~ :iconblushuplz::iconblushuplz::iconblushuplz:
and amg... is osvald blushing?! ;v;
uwuuuuuu~~ my little trollers...
ahahahaaaaa~ yeah Lio get trolled for the rest of your life... curse me that you were even born... :iconbigheplz:

ohohohohohoho~~ thank you and merry christmas to you too dear~~ :iconsupertighthugplz:
Reply
:iconshufie:
shufie Featured By Owner Dec 26, 2013
Awww thankies im glad you like it :D
haha yesh a little tipsy maybe?
ahh but if Lio was never born then there would be a lack of smexiness in Klastradia :drool: </sub>
:santa: Yesh Merry Crimbo! :tighthug:

Reply
:iconootoetjeoo:
oOToetjeOo Featured By Owner Dec 25, 2013  Hobbyist
pfff this is so precious XD and sooo solaris~
Reply
:iconshufie:
shufie Featured By Owner Dec 26, 2013
haha glad you like it :hooray:
Reply
:iconootoetjeoo:
oOToetjeOo Featured By Owner Jan 27, 2014  Hobbyist
no problem ;)
Reply
:iconneko-meep:
Neko-Meep Featured By Owner Dec 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
haha poor Lio 

Beautiful picture!
Reply
:iconshufie:
shufie Featured By Owner Dec 24, 2013
haha yesh hes going to be trolled so much by those two XD 
And thank you! 
Reply
:iconneko-meep:
Neko-Meep Featured By Owner Dec 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
No problem ^^
Reply
Add a Comment: